2013年4月25日木曜日

Birthday Layout with Inspired Blueprints Sketch #90

Hi everyone!!

 Now spring has come around here, it's such a lovely day and  I feel like going out for picnic or just for a walk...my girls must be having fun at school now playing with a lots of new friends.

 Well, today I want to share my big girl's birthday layout.  I used sketch #90 over at "Inspired Blueprints".  I wanted to use 3photos from her birthday pictures, so this sketch was just perfect for  her birthday layout.  I used April mini/creative kit from My Creative Scrapbook.  My girl turned 9 this January, and I scattered nine stars over the LO.







今日はぽかぽか陽気、毎日こんな日が続いてくれたら・・・って心から思います。
庭に干したお布団もシーツもなんだか嬉しそう。

さて、今日は1月に9歳になった長女の「お誕生日LO」です。
久しぶりに"Inspired Blueprints"のスケッチで作りました。
使ったのはMCSの今月のキット。
届いたばかりのキットから使えるのは、わくわくします。

もう9歳になって3カ月が経ちましたが・・・。
やっと作れて満足です。
9才にちなんで、☆を9つ散らしてみました。
誰も気づかない微妙なこだわり?

いつのまにか小学校4年生。
10才になる学年なんだ・・・って思うと、時の経つ早さに愕然とします。
今更ですが、笑顔いっぱいあふれる楽しい1年になりますように。

あさってからGWだったんですね。
我が家は前半は主人が仕事で休めないため、すっかり忘れていました。
後半遊びまくります♪

みなさんもGW楽しんでくださいね。

Thanks for visiting !!
Have a lovely day!

0 件のコメント:

コメントを投稿